Bij voorkeur eerst vrijblijvend advies vragen.
Alvorens een opdracht te aanvaarden, zien wij graag eerst na of wij een meerwaarde kunnen betekenen voor u.
Dit kan al met een eenvoudig telefoongesprek op 09/344 44 20. Dat kost u niets.
U belt ons op en geeft ons zoveel mogelijk informatie. Mogelijks zal u worden doorverbonden met een specialist in die materie waarvoor u onze bijstand vraagt.
Tijdens dit telefoongesprek trachten wij reeds een inschatting te maken van de omstandigheden in het dossier en zullen wij u alvast een eerste advies verstrekken. Dit eerste telefonisch contact is altijd een meerwaarde voor uw dossier.
-Het komt geregeld voor dat wij schadelijders met het verstrekken van een aantal tips reeds voldoende hebben geholpen waardoor opstart van een dossier niet eens meer nodig is.
-Indien wij meteen kunnen inschatten dat wij naar alle waarschijnlijkheid een voldoende belangrijke meerwaarde kunnen bieden, kan het zijn dat wij tijdens het eerste telefonisch gesprek reeds het advies geven ons meteen een opdracht via uw rechtsbijstandsverzekeraar te laten bezorgen om zo weinig mogelijk tijd te verliezen in uw zaak. In vele gevallen kunnen wij u hiervoor reeds belangrijke tips geven die de opstart van uw zaak ten goede komt.
-Het kan zeker gebeuren dat wij u om meer dossierelementen zullen verzoeken alvorens wij een redelijke inschatting van verdedigbaarheid kunnen maken.
-U kan ons ook meteen om een advies verzoeken d.m.v. het versturen van een e-mail op info@omnia-expertise.be en waarin u ons een duidelijk overzicht van de omstandigheden schrijft met eventueel foto’s, facturen, bestelbonnen, … in bijlage. Bezorg dan ook steeds uw algemene en bijzondere polisvoorwaarden van het contract waarin u ons wenst aan te stellen of de contactgegevens van uw verzekeringsagent of makelaar zodat wij dat eventueel zelf voor u kunnen navragen.
-Het is eveneens mogelijk dat het voor ons meteen duidelijk wordt dat uw dossier niet verdedigbaar is en wij zullen, als wij daartoe over voldoende elementen beschikken, u daarvan meteen een eerlijk advies geven als dat kan.
Het kan gebeuren dat wij rechtstreeks via rechtsbijstandsverzekeraar ontvangen opdrachten weigeren of terugsturen wanneer wij bij ontvangst meteen zien dat wij geen meerwaarde kunnen aanleveren aan het dossier of omwille van deontologische redenen.