Geen haast en spoed maar een open en menselijke aanpak met een kwaliteitsvolle dossierafhandeling in eer en geweten.

Filosofie & Missie

In onze huidige jachtige maatschappij moet alles vaak heel snel gaan. Iemand die schade heeft geleden en met het verzekeringsverhaal in contact komt, heeft daar doorgaans niet om gevraagd en krijgt dan plots te maken met een gans kluwen van administratieve formaliteiten. Vaak voelen mensen zich niet begrepen en ook letterlijk benadeeld. Wat jammer genoeg, vaak ook zo is.

Wij wensen de onfortuinlijke schadelijder bij te staan om zijn belangen te verdedigen. Op een correcte wijze maar rechtstreeks vanuit diens oogpunt met een degelijke, warme klantenservice en extra begeleiding voor diegenen die hieraan behoefte hebben.

Een vlotte samenwerking met opdrachtgevers, verzekeringsagenten en verzekeringsmaatschappijen voor een gezamenlijke en open aanpak per schadegeval. Correcte opname van de schade met een kwaliteitsvol dossier en een degelijke opvolging van herstellingen, totaal verlies of controle van uitgevoerde werken indien van toepassing.

Geen haast en spoed maar een open en menselijke aanpak met een kwaliteitsvolle dossierafhandeling in eer en geweten.

Expertise, opvolging en rapportopmaak kan probleemloos meertalig. Alle experten en medewerkers zijn vlot meertalig: Nederlands, Frans, Engels, Duits. Voor speciale dossiers is een verplaatsing over de taalgrenzen heen, niet uitgesloten. We hebben immers enkele exclusieve vakspecialisten in huis.

Voor de afdeling dossierbeheer en rollend materieel hebben we een polyvalente ruimte in gebruik genomen om er ook een goede drive-in service te kunnen aanbieden en voor het uitvoeren van technisch onderzoek en diagnose van voertuigen.

Het is de bedoeling om met deze drive-in, een vlotte toegang met weinig tijdverlies voor schadelijders uit een grote regio, te kunnen verzekeren. Dankzij onze dichte nabijheid van de op- en afrit E40 te Aalter.

Het is onze bedoeling dat bedrijfsmaterieel zoals vrachtwagens, bedrijfsvoertuigen en personenvoertuigen niet meer tijd verliezen dan noodzakelijk aan een klassieke expertise. Bij voorkeur gaan wij dan ook naar de klant toe op een plaats en moment dat voor hen het best past. Indien de klant verkiest om langs te komen in onze drive-in, dan kan dat perfect en zonder veel tijdverlies.

Terwijl ze op weg zijn naar hun volgende klant, nemen ze de afrit E40 te Aalter, rijden naar onze drive-in, de expertise wordt uitgevoerd en zijn dan alweer op route om hun weg terug verder te zetten met in het beste geval nog geen half uur tijdverlies. Bovendien is het niet onmogelijk om in de dichte nabijheid van het expertisekantoor een verplichte rij- en rustpauze te nemen zolang er geen overlast veroorzaakt wordt. Zo hoeft niemand nog zijn bedrijfsmaterieel op stal te houden of speciaal naar de garage te brengen voor een expertise wanneer de aard van de schade dit toelaat. Zwaar vervoer kan makkelijk op de terreinen van en rond het expertisekantoor parkeren, manoeuvreren en draaien.

Elke dag open tijdens de kantooruren, buiten kantooruren op afspraak

Contact

Interesse in één van onze diensten?
Neem in alle discretie & vertrouwen contact met ons op.

Werken bij Omnia-Expertise? Bekijk onze vacature pagina.

Contact
Volg ons
Openingsuren
  • Van maandag tot en met vrijdag is ons kantoor telefonisch bereikbaar van: 8u30-12u en van 13u tot 16u  09/ 344 44 20
  • Drive-in voor motorvoertuigen te Venecolaan 52b, 9880 Aalter, is open elke werkdag tijdens de kantooruren en buiten de kantooruren op afspraak.
  • Expertise op zaterdag voor bedrijfsvoertuigen

Copyright 2021 Omnia-Expertise BV | Algemene voorwaarden | Privacybeleid | Colofon en links

Wat onze klanten zeggen ...

J.M. 14/03/2021

Dag Tania

Ik heb ondertussen het volledige bedrag ontvangen.

Hartelijk dank voor jullie tussenkomst en bijstand in dit ingewikkelde dossier. Ik ben blij dat er een fatsoenlijkere vergoeding is uitgekomen dan in het toch wel belachelijke eerste voorstel. Jammer dat het zo heeft moeten aanslepen door de tegenpartij. 
Bedankt!

L. 24/02/2021

Dag Tania.

We waren zeker tevreden over jullie tussenkomst. Het was een zeer aangename samenwerking.

Dank u wel!

J.D.W. 28/11/2020

Ontzettend bedankt voor jullie steun en expertise tijdens de toch wel moeilijke periode.

Ondertussen is alles in orde, dankzij Omnia Expertise! Top team! Merci!

close-link